קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

סלמון טוסטר אובן מזוגג חמש דקות

סלמון טוסטר אובן מזוגג חמש דקות
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית פסקטריאנית? סלמון תנור טוסטר מזוגג מיסו חמש דקות יכול להיות מתכון נהדר לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 414 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 19 גרם שומן. אם יש לך מיסו, סאקה, שמן צמחי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. נסו סלמון מזוגג מיסו 15 דקות, מפולות בוץ: פינוק קל של 5 דקות ומסגיר טוסטר אובן, ו סלמון טנדורי בתנור טוסטר (מתכונים דומים).

הוראות

1
להקציף יחד מיסו, סאקי, רוטב סויה, שמן, וסוכר. לשפשף תערובת על כל משטח של פילה סלמון.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
מיסומיסו
רוטב שומשום יפנירוטב שומשום יפני
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
העברה שקית מנעול רוכסן פלסטיק או מיכל sealable. המשך מיד לשלב הבא, או לתוצאות הטובות ביותר, להשרות במשך כ 30 דקות או עד יומיים.
3
מחממים מראש ברוילר (טוסטר אובן או תנור רגיל) עד גבוה. מכסים מחבת ברוילר קטנה בנייר אלומיניום. לשפשף מרינדה עודף של סלמון ומניח על מחבת ברוילר. צלייה עד משטח העליון הוא חרוך היטב סלמון הוא בקושי חם במרכז, כ 5 דקות, באמצעות רדיד כדי להגן על כל אזורים המאיימים לשרוף.
מרכיבים שתצטרך
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
טוסטרטוסטר
4
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה a עד Z. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.