קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות82
מגזין

סלמון טריאקי כתום

סלמון טריאקי כתום
מתכון סלמון טריאקי כתום מוכן תוך כ 45 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian ומתאים לאוהבי מזון יפני. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 273 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם רוטב סויה, מיץ תפוזים, חומץ אורז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ספל קטיפה אדומה כקינוח. מתכונים דומים: סלמון טריאקי כתום, סלמון טריאקי כתום, ו סלמון כתום-מייפל טריאקי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 45
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב הראשון 6 מרכיבים בתבנית אפייה מרובע 8 אינץ', ערבוב עם מקצף.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מקציףמקציף
3
מוסיפים דגים לתבנית אפייה; רוטב כפית על דגים.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים ב 450 במשך 15 דקות או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג, צולה מדי פעם עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Hay Shed Hill קלשון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Hay Shed Hill Pitchfork Chardonne
Hay Shed Hill Pitchfork Chardonne
 מראה מבריק, קש חיוור עם גוונים ירוקים. תסיסה במיכל נירוסטה מאפשרת ביטוי מלא של ארומה פירות שרדונה ללא השפעת אלון או ליס וכתוצאה מכך זר פירות טרופיים בהיר ונקי. החיך עשיר בפירות טרופיים, חומציות זיפי נקי מאזנת את אופי הפרי המתוק וכתוצאה מכך חיך טרי ובהיר. כאשר שרדונה באיכות טובה משמש שרדונה unwooded לוקח על רמה חדשה לגמרי של עומק ועוצמה.