קושיבינוני
מוכן ב47 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

סלמון מאודה מרוקאי עם קינואה וגזר

סלמון מאודה מרוקאי עם קינואה וגזר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלמון מאודה מרוקאי עם Quinoan וגזר. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 568 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 33 גרם שומן. אם יש לך פתיתי צ'ילה, גזר, מלח כשר, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. מתכון זה מ wholeliving.com יש 51 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, הכנת המנה לוקחת כ 47 דקות. נסו Quinoan מרוקאי וגזר, גזר מרוקאי, ו גזר מרוקאי (מתכונים דומים).

הוראות

1
יש לשטוף קינואה תחת coldwater. בסיר קטן, להביא מים 1/4 כפית. מלח toa לרתוח.
מרכיבים שתצטרך
4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים קינואה ו carrotsand להביא לרתיחה,thenreduce חום ומבשלים, מכוסה, במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות
3
Letquinoa לנוח, מכוסה, עבור 10minutes, ואז מוך עם מזלג.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה הנהר הרוסי La Crema עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.