קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות54
מגזין

סלמון מטוגן עם רוטב גיילה.

סלמון מטוגן עם רוטב גיילה.
והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 52 גרם חלבון 42 גרם של שומן, וסך הכל 787 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. גשו לסופר וקנו מלח, מיונז, בצל ירוק ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. מתכונים דומים: קציצות סלמון דרום-מערביות או עוגות סלמון., עוגות סלמון פריכות עם רוטב יוגורט יווני, ו סלמון סלאמין עם גלימת צלפים..

הוראות

1
מערבבים מרכיבים לרוטב גיילה ומקררים.
מרכיבים שתצטרך
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
2
פלפל אדום Sautee כ 3 דקות במחבת מקל הלא בחלק חמאה או מרגרינה.
מרכיבים שתצטרך
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מוסיפים שום קצוץ לשלושים השניות האחרונות.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
4
מערבבים פלפלים ושום וכל שאר החומרים למעט פתיתי תירס בקערה ומערבבים יחד.הפוך ארבעה כדורים בגודל שווה של תערובת זו להתגלגל היטב לתוך פירורי cornflake. לטפוח פירורים בתקיפות ולוודא שהוא מצופה היטב.(כדורים יהיו בערך בגודל של בייסבול קטן).
מרכיבים שתצטרך
קורנפלקסקורנפלקס
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
5
מניחים כדורים על מגש ולחץ לקציצות בעובי 1 אינץ'.מטגנים מיד כמה כפות של שמן חם במחבת לא מקל על חום גבוה בינוני. (אתה לא רוצה אותם לשבת יותר מדי זמן או קורנפלקס יספוג לחות מן הקציצות ולא ומטגנים כמו פריך.) צורבים אותם במהירות אבל כמובן, לא לשרוף אותם על 3 או 4 דקות בצד.הערה: לאחר ערבוב כל החומרים יחד אתה יכול לקרר את זה כדי להקשיח תערובת אבל אני לא מוצא את זה הכרחי אלא אם כן השתמשת ביצה גדולה מאוד. אתה יכול גם לעשות הכל מראש ומקרר. פשוט להסיר כשעה לפני ארוחת הערב ולהביא לטמפרטורת החדר או שהם יהיו חמים מבחוץ אבל קר באמצע. רק לא להתגלגל בפירורי cornflake עד הרגע האחרון.הערה נוספת: עבור וריאציה נחמד אל תהסס להוסיף 1/2 כפית או כך של כמון לתת אלה" Tex-Mex "טעם עקף עם כמה צ' ילי קון queso. יאם! תהיה יצירתי! זו קציצה לחה שמטילה-לרצפה-זחילה-אל-הדלת. לעשות את זה כפי שהורה בפעם הראשונה ולאחר מכן להתנסות! הפוך אותו לשלך.
מרכיבים שתצטרך
קורנפלקסקורנפלקס
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל שחור טריפלפל שחור טרי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קאייןקאיין01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שמיר מיובששמיר מיובש4(חוֹרֶף)פירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים1קטןביצה, הוכהביצה, הוכה6(חוֹרֶף)מיונז נטול שומןמיונז נטול שומן11 קילו קישואים,שום, טחוןשום, טחון4בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קליפת לימון טריקליפת לימון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תיבול המפרץ הישןתיבול המפרץ הישן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפתיתי תירס מרוסקים (לא דק מדי או שהם לא יהיו פריכים כמו שאני אוהב אותם) או 1 כוס פירורי לחם pankoפתיתי תירס מרוסקים (לא דק מדי או שהם לא יהיו פריכים כמו שאני אוהב אותם) או 1 כוס פירורי לחם panko596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום, חתוך לקוביות (לפעמים אני משתמש jarred או מרוקן pimientos)פלפל אדום, חתוך לקוביות (לפעמים אני משתמש jarred או מרוקן pimientos)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות418אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלמון ורוד, עור ועצמות הוסר והתפוררסלמון ורוד, עור ועצמות הוסר והתפורר11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מלח תיבולמלח תיבול2ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה לונה לאפיס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.