קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות15
ציון בריאות3
מגזין

סלסה אוכמניות

סלסה אוכמניות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל אוכמניות Salsan. מתכון זה מספק 15 מנות. עם 20 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. אם יש לך בצל, אוכמניות, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. וזה די גרוע. מתכונים דומים: סלסה אוכמניות, סלסה אוכמניות, ו סלסה אוכמניות.

הוראות

1
קוצצים גס 2 כוסות אוכמניות טריות. מערבבים יחד אוכמניות טריות קצוצות, 1 כוס אוכמניות שלמות, 1/4 כוס מיץ לימון טרי, 3 כפות כוסברה טרייה קצוצה, 2 זרעי פלפל חלפיאו טחון, 1/3 כוס פלפל אדום קצוץ, 1/4 כוס בצל קצוץ, ו 1/2 כפית מלח כשר בקערה גדולה. כיסוי וצינה עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'
תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפינו-נואר האורגני של סטולץ עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.