קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות25
מגזין

סלסה של קליינטה לחג המולד

סלסה של קליינטה לחג המולד
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל לקחת בכל פעם שאתם משתוקקים לאוכל מקסיקני. נסו להכין סלסן לחג המולד של Caliente בבית. מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא מוצרי חלב ושלם 30 מגיש 8 ומחירו 54 סנט למנה . מנה אחת מכילה 33 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -0 גרם שומן . המתכון הזה אהוב על 3 אוכלי אוכל וטבחים. רק כמה אנשים באמת אהבו את ההידור הזה. אם יש לכם בצל, כוסברה, מלח ופלפל גרוס, וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם לחג המולד . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 76% , שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו סלסת רימונים טריים לחג המולד , שוקו חם בסגנון קולומביאני (Chocolate Caliente) ושוקולד חם בסגנון קולומביאני (Chocolate Caliente) .

הוראות

1
שלבו בקערה את העגבניות, העגבניות, הבצל, פלפלי הג'לפנו, הקקטוס, השום, הכוסברה, מיץ הליים, המלח והפלפל; מערבבים בעדינות לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
TomatillosTomatillos
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הרוזה של Gosset Celebris Extra Brut עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-215 דולר לבקבוק.
Gosset Celebris Extra Brut Rose
Gosset Celebris Extra Brut Rose
הקווי הזה נועד לפנות לחיך הבחנה ביותר, ובאופן כללי יותר, לכל מי שמחפש מגע של רומנטיקה באפריטיף שלו. רעננותו, עם תווים של פרי אדום (תות שדה, פטל ודומדמניות אדומות), מספקת תחושה חלקה ונוחה המתמשכת עם רמזים של אשכולית ורודה. ניתן להגיש שמפניה זו כמלווה למנות שנבחרו בקפידה כמו סלמון, תות וגספאצ'ו עגבניות עם בזיליקום, או פאנפרידסקמפי.