קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות18
ציון בריאות0
מגזין

סלסת עגבניות פטל

סלסת עגבניות פטל
המתכון סלסן עגבניות פטל מוכן תוך כ-15 דקות והוא בהחלט אופציה מדהימה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וטבעונית לאוהבי האוכל המקסיקני. מנה אחת מכילה 146 קלוריות , 2 גרם חלבון ו -6 גרם שומן . תמורת 41 סנט למנה , מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 18 מנות סועדים. הוא עובד היטב כמזנון לא יקר. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם סוכר חום, מיץ לימון, פטל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. עם ציון של 19% , המנה הזו גרועה למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו סלסת עוף בגריל עם עגבניות-פטל , סלסה דה מולקאז'טה (סלסת עגבניות צלויות וצ'ילה ירוקה) וחזיר פריך עם סלסת אבוקדו וסלסת עגבניות .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את 12 המרכיבים הראשונים. מכסים ומכניסים למקרר לשעתיים.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם צ'יפס.
מרכיבים שתצטרך
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את La Marca Prosecco. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-20 דולר לבקבוק.
לה מרקה פרוסקו
לה מרקה פרוסקו
היין המבעבע הזה הוא בצבע קש חיוור וזהוב. הבועות בעלות מרקם מלא ומתמשך. באף היין מביא הדרים טריים עם רמזים של דבש ופרחים לבנים. הטעם רענן ונקי, עם הדרים בשלים, לימון, תפוח ירוק, ונגיעות של אשכולית, מינרליות וקצת טוסט. הגימור קל, מרענן ופריך. הגישו תמיד את La Marca Prosecco מצונן בין 46-50 מעלות צלזיוס. יין מבעבע איטלקי רב תכליתי, La Marca Prosecco יכול להיות מוגש בחלילים מבעבעים או בכוסות יין לבן. בקבוק מלא מגיש כ-5-7 כוסות. לאחר המזיגה בסיבוב הראשון, אטום את הבקבוק שנפתח בפקק בקבוק כדי לשמור על שאר היין טרי ותוסס ולשמור את היין מקורר עד 46-50 מעלות צלזיוס. בקבוק שנפתח אמור להחזיק כ-3-4 שעות עם סגירת הבקבוק.