קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

סלק ומטבל מנטה

סלק ומטבל מנטה
Beetroot & mint dip הוא מתאבן המשמש 4. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 1 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 51 קלוריות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-39 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן לקטו אובו צמחוני, ו primal דיאט. אם יש לכם סלק ארוז בוואקום, כמון טחון, חצי שומן קרם fraîche, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. נסו סלט סרט סלק עם נענע וגבינת קשיו, מטבל סלק / מטבל סלק, ו מטבל סלק (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים סלק וכמון בקערה הקטנה של מעבד מזון, העונה להתמזג עד חלקה. עצה לתוך קערה, להוסיף את מנטה ומיץ לימון, ולאחר מכן בעדינות לערבב דרך frache קרם כדי לקבל אפקט rippled.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
סלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילובסלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילוב
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מפזרים עלי נענע וזרעי ניגלה.
מרכיבים שתצטרך
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מבעבע הם בחירה מצוינת לטבילה ברוטב. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. החידה נוצצת רוזה עם 4.7 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
חידה נוצצת עלה
חידה נוצצת עלה
גוון זהוב ורוד זוהר עם נימות אפרסק מחממות, היין הזה נפתח עם ניחוחות בהירים של תות, אפרסק בשל בקושי, פרחי בר טריים וממתקים קשים. טעמיו משקפים את ניחוחותיו, עם הערות נוספות של אבטיח וקמצוץ בננה. הכניסה כוללת פופ של חומציות תוססת, אשר מתפתח לעגלגלות רכה. הטעם של גויאבה ומנגו להוסיף טוויסט טרופי לסיום ארוך, מפתה.