קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

סנדוויצ'ים של חזיר משומשים

סנדוויצ'ים של חזיר משומשים
סנדוויץ' Zesty Pulled Pork היא מנה עיקרית אמריקאית. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים. צופה בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מכיל 412 קלוריות , 27 גרם חלבון ו -5 גרם שומן למנה. , מתכון זה מכסה 17% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם פלפל גרוס, חלצי חזיר, קטשופ ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-35 יאמרו שהוא הגיע למקום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות ו-40 דקות . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון טוב של 63% . אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: סנדוויצ'ים של בירה בבישול איטי & BBQ Pulled Pork , Slow Cooker Beer Pulled Pork & BBQ Pulled Pork Sandwichs , ו- Slow Cooker Beer Pulled Pork & BBQ Pulled Pork Sandwiches .

הוראות

1
מערבבים רוטב ברביקיו, בצל, קטשופ, סוכר חום, מלח, פלפל שחור ואבקת צ'ילי בסיר איטי; מוסיפים חלצי חזיר ומצפים ברוטב. מכסים ומבשלים על גבוה עד שהחזיר רך מאוד, כ-4 וחצי שעות. לגרוס חזיר עם 2 מזלגות. שומרים על חום נמוך עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
צנצנת אחת (7 אונקיות) או פחית רסק עגבניות אורגניתצנצנת אחת (7 אונקיות) או פחית רסק עגבניות אורגנית
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
תערובת עוגה צהובה בטעם חמאהתערובת עוגה צהובה בטעם חמאה
ירך חזירירך חזיר
קטשופקטשופ
צ'דר מגורר או גבינת מונטריי ג'קצ'דר מגורר או גבינת מונטריי ג'ק
(שמורת צ'יפוטלס)(שמורת צ'יפוטלס)
חזירחזיר
טיפים למאפה - סיבוב מס' 3, כוכב מס' 18, זרוק פרח מס' 107 ועלהטיפים למאפה - סיבוב מס' 3, כוכב מס' 18, זרוק פרח מס' 107 ועלה
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי