קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות2
ציון בריאות23
מגזין

ספגטי וקציצות איטלקיות

ספגטי וקציצות איטלקיות
ספגטי וקציצות איטלקיות לוקחות כשעה מההתחלה ועד הסוף. בבמנה עיקרית זו יש 843 קלוריות , 39 גרם חלבון ו -42 גרם שומן למנה. מתאים ל-2 מנות. תמורת $2.91 למנה , מתכון זה מכסה 33% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לך עגבניות משומרות, סוכר, בשר בקר טחון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, מתכון זה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 64% . ספגטי עם קציצות איטלקיות , ספגטי וקציצות איטלקיות וקציצות ספגטי 'n' איטלקיות דומות מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים את הביצה, עלי הסלרי והגבינה. מפוררים בשר בקר מעל התערובת ומערבבים היטב. צור ל-1-1/2-in. כדורים. במחבת גדולה משחימים כדורי בשר בשמן בקבוצות; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
לחם סנדוויץ', קלוי ומפוררלחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
לחם סנדוויץ', קלוי ומפוררלחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
בסיר קטן מערבבים את העגבניות, רסק העגבניות, הלחם, השום, הסוכר, הפלפל והמלח; להוסיף קציצות. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך 30 דקות או עד שהקציצות כבר אינן ורודות והרוטב מסמיך מעט, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
אחוז שומןאחוז שומן
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
מגישים עם ורמיצ'לי; מפזרים גבינה נוספת.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

מרכיבים

397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי סלרי קצוציםעלי סלרי קצוצים2(חוֹרֶף)ביצה מוכהביצה מוכה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת פרמזן מגוררת נוספתגבינת פרמזן מגוררת נוספת31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)cooked vermicellicooked vermicelli113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)cooked vermicellicooked vermicelli01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק876 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1פרוסהsandwich bread, toasted and crumbledsandwich bread, toasted and crumbled1פרוסהsandwich bread, toasted and crumbledsandwich bread, toasted and crumbled

יין מומלץ: קיאנטיname, Nero D Avola, סנג ' ובזה

קיאנטי, Nero D Avola וסנג'ובזה הם הבחירות המובילות שלי לספגטי וקציצות. לכל היינות האדומים האיטלקיים הללו יש מספיק חומציות כדי להתאים בצורה מושלמת לרוטב העגבניות במנה האיטלקית-אמריקאית הקלאסית הזו. Weinert Cavas de Weinert עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-26 דולר לבקבוק.
ויינרט קאבס דה ויינרט
ויינרט קאבס דה ויינרט
גוון אודם עמוק עם נצנוצים סגולים מקפיץ את המבנה היציב והנמרץ שלו. העושר הטאני שלו מבטיח את אורך חייו, אך פרי בשל דיסקרטי מנצח. יין מאוזן בעל גוף מלא שמזכיר ריחות של עץ אלון בסיומת הארוכה. תערובת של קברנה סוביניון, מלבק ומרלו.