קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות28
ציון בריאות1
מגזין

סרטן חם-ממרח ארטישוק

סרטן חם-ממרח ארטישוק
ממרח סרטן-ארטישוק חם נטול גלוטן, ו pescatarian תבלין. מתכון זה מספק 28 מנות. עם 92 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם גבינת פרמזן, פלפל, מיונז מיונז מיונז אמיתי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: ממרח סרטן ארטישוק (לסיר קרוק), בישול איטי ארטישוק-התפשטות סרטן, ו ממרח ארטישוק חם.

הוראות

1
מחממים תנור ל-375-אף.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מבשלים פלפלים ובצל בשמן חם במחבת גדולה על חום בינוני עד הפלפל הם פריך רך, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
בצלבצל
פלפלפלפל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הסר מהחום.
4
להוסיף מרכיבים שנותרו; לערבב היטב.
5
כפית לתוך 1-qt. תבשיל מרוסס בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
6
אופים 25 עד 30 דקות. או עד מחומם דרך.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו