קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות2
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סרטן מהיר מורניי

סרטן מהיר מורניי
סרטן מהיר מורניי נטול גלוטן, ומספק כ 6 מנות. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 10 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל של 115 קלוריות. גשו לסופר וקנו גבינת צ'דר, מרק עוף, ביצה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 26%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: סרטן מורניי, סרטן גוש מורניי, ו קרוק-מאדאם, רוטב מורניי (כריך חזיר וגבינה בגריל עם ביצה מטוגנת ורוטב מורניי).

הוראות

1
בסיר קטן שלבו מרק ויין או מרק. מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד לקבלת תערובת אחידה ומחוממת. מערבבים 1/2 כוס לתוך הביצה; להחזיר את כל המחבת.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
מרקמרק
ייןיין
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
2
מניחים את הסרטן בתוך 1-קט רדוד משומן. תבנית אפייה; למעלה עם תערובת מרק.
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
4
אופים, ללא כיסוי, ב 350 ל 20 דקות או עד העליון הוא שחום קלות גבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, מוסקדט וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי לרכיכות. שרדונה חמאתי נהדר לצדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, ואילו מוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פולי ן יקב סטה. ריטה הילס שרדונה. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 27 דולר.
פולי ן יקב סטה. ריטה הילס שרדונה
פולי ן יקב סטה. ריטה הילס שרדונה
כרם ראנצ ' ו סנטה רוזה נתפס במקור כמיקרו-כרמים בודדים שתוחמו ל -59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, כיתה, שורש ושיבוט. ראנצ ' ו סנטה רוזה מייצר יינות עשירים ומשיי להפליא.