קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות26
ציון בריאות1
מגזין

סרטן פולנטה

סרטן פולנטה
סרטן פולנטה דורש כ 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 26 מנות. עם 141 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מרק עוף, קמח, קצפת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. וזה די גרוע. מתכונים דומים: עוגות פולנטה עם סרטן וביצים # BrunchWeek, פולנטה עם עגבניות טריות ופרמזן צ'יפס / פולנטה עשוי בקלות, ו Croste Di Polenta Con Cicoria (קרום פולנטה עם צ'יקו מטוגן.

הוראות

1
להביא הראשון 3 מרכיבים לרתיחה בסיר מעל חום בינוני גבוה. בהדרגה להקציף קמח תירס וקמח; תערובת לבשל, לטאטא כל הזמן, 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קמח תירסקמח תירס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום, ומערבבים בשר סרטנים וגבינה אסיאגו.
מרכיבים שתצטרך
גבינת אסיאגוגבינת אסיאגו
בשר סרטניםבשר סרטנים
3
יוצקים תערובת לתוך כף משומנת 9 אינץ', וצינה 8 שעות.
4
Unmold ולחתוך פולנטה לפרוסות 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
פולנטהפולנטה
5
חותכים כל פרוסה לשני משולשים.
6
ממיסים 2 כפות חמאה במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה; מבשלים חצי משולשים פולנטה בחמאה מומסת עד השחמה קלה, הפיכת משולשים פעם אחת. חזור על הנוהל עם הנותרים 2 כפות חמאה ומשולשים פולנטה.
מרכיבים שתצטרך
פולנטהפולנטה
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מגישים פולנטה עם קרם חזרת.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חזרתרוטב חזרת
פולנטהפולנטה
8
* הערה: ניתן להחליף גבינת צ ' דר קלה או גבינת אדאם.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דר קלהגבינת צ ' דר קלה
גבינת אדאםגבינת אדאם

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה אחוזת רושיולי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.