קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות10
ציון בריאות7
מגזין

סרטן רנגון הראשון

סרטן רנגון הראשון
סרטן רנגון אני יכול להיות רק ההר ד ' אובר אתה מחפש. מנה אחת מכילה 483 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 35 גרם שומן. מתכון פסקאטרי זה משרת 10 . אם יש לך שורש ג'ינג'ר, שמן, פטרוזיליה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. 90 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 55%. ציון זה הוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סרטן רנגון (סרטנים וגבינת שמנת מלאה וונטונים), סרטן רנגון (סרטנים וגבינת שמנת מלאה וונטונים), ו סרטן רנגון.

הוראות

1
מחממים שמן במחבת כבדה גדולה או בטיגון עמוק ל -360 מעלות צלזיוס (180 מעלות צלזיוס).
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
טיגון עמוקטיגון עמוק
מחבתמחבת
2
בקערה קטנה מערבבים יחד גבינת שמנת, רוטב סויה, ג ' ינג ' ר, שום, פטרוזיליה, כוסברה ובשר סרטנים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
רוטב סויהרוטב סויה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
בשר סרטניםבשר סרטנים
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים 1/2 עד 1 כפית מתערובת גבינת השמנת במרכז כל עטיפת וונטון. קפלו את עטיפת הוון טון מעל המלית ליצירת משולש או חצי ירח, תלוי בצורת עטיפות הוון טון שרכשתם. לחות את הקצוות עם מעט מים, ואת החותם.
מרכיבים שתצטרך
עטיפות Wontonעטיפות Wonton
גבינת שמנתגבינת שמנת
מילוימילוי
מיםמים
4
מקום מוכן זכה טון תחת מגבת נייר לחה מעט עד מוכן לטיגון.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
5
מוסיפים 3 או 4 וונטונים לשמן החם, ומבשלים עד להזהבה, הופכים פעם אחת. מניחים בצד על מגבות נייר לניקוז. חזור על הפעולה עד שכל הוונטונים מטוגנים.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
6
מגישים חם.

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סרטן בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, ריזלינג ופינו גריגיו. סרטן צונן טעים נהדר עם פינו גריגיו. ניתן להתאים סרטן חם (במיוחד עם חמאה) עם שרדונה חמאתית או ריזלינג פירותי פריך. פרוסקו סיפריאני עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
סיפריאני פרוסקו
סיפריאני פרוסקו
ציפריאני בליני הוא הקוקטייל המפורסם בעולם העשוי מעיסת אפרסק לבנה ויין מבעבע ברוט. הוא הומצא בשנת 1948 על ידי ג ' וזפה סיפריאני מבר הארי בוונציה והוא מוגש בכל מקום סיפריאני ברחבי העולם. דרך נהדרת להתחיל כל מסיבה או לקיים עם בראנץ ' של יום ראשון! ציפריאני בליני מציגה ניחוחות אלגנטיים, טריים ופירותיים עם מתיקות מאוזנת ובועות ריחניות. מושלם בכל עת, נהדר כמו אפריטיף.