קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

עבה ' נ ' מהר מרק צדפות

עבה ' נ ' מהר מרק צדפות
עבה ' נ ' מהר מרק צדפות יכול להיות רק ללא גלוטן ופסקאטריאן מתכון שחיפשת. מתכון זה מכין 8 מנות עם 192 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. לכו לחנות ואספו מרק גבינת צ'דר מרוכז, קרם מרוכז של מרק בצל, חצי קרם וחצי ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 26%. הציון הזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: מרק צדפות עבה ללא גלוטן, עבה, שמנת ניו אינגלנד מרק צדפות, ו מרק צדפות מהיר.

הוראות

1
בסיר שלבו את המרקים והשמנת; מבשלים על אש בינונית עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים צדפות ומחממים (לא מרתיחים).
מרכיבים שתצטרך
תפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניותתפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניות

יין מומלץ: שרדונה, משקה אלכוהולי, 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט

ניתן לשלב חמין צדפות עם שרדונה, משקה אלכוהולי ויין לבן. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחיתוך המרק העשיר והקרמי-או שאתה יכול ללכת גדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשירה וחמאתית. אחוזת ביאן נסידו שרדונה עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 53 דולר לבקבוק.
ביאן נאצידו אסטייט שרדונה
ביאן נאצידו אסטייט שרדונה
ניחוחות מזמינים של לימון מאייר, קמומיל וקש חתוך פרצו מהכוס. הכניסה הבהירה מניבה לחיך צפוף ואנרגטי שכולו קווים ישרים ומינרליות השקיית פה.