קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות15
ציון בריאות0
מגזין

עוגות לקן עכביש

עוגות לקן עכביש
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגות קן עכביש. מנה אחת מכילה 371 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. מתאים ל-15 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-96 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ליל כל הקדושים. אם יש לכם קמח, ביצים, תמצית ונילן, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: Spooky spider cakes, Itsy Bitsy Spider Cakes, ו ביצה בקן.

הוראות

1
תנור חום 180c / 160c מאוורר / גז 4.שימורי מאפינס קו עם 15 מקרים מאפין(אופים אצווה שנייה של תוספת 3 ifyou יש רק אחד 12 חור פח). לנצח את הבוטר והסוכר עד חיוור ורך.מקציפים את הביצים, קמח, וניל ומילקין בסדר הזה. מערבבים במהירות מאות ואלפים עם מעט מאמץ כפישאתהיכול, ולאחר מכן לחלק את התערובת בין thecases – ככל שאתה עובד את הבלילה, יותר את ספרינקלס יהיה לדמם thircolour, ולכן עדיף לעשות את זה במהירות וביעילות.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי חום לקישוטציפוי חום לקישוט
דבש הדריםדבש הדרים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
בישול פולנטהבישול פולנטה
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
אופים עבור שיפוד 20 דקות untila מוכנס במרכז העוגות יוצא נקי. השאר לקרר.לקלף את התיקים נייר, ולהפוך את העוגות במהופך. כיסוי עם נדבקת filmuntil זה כמעט זמן המפלגה.ממש לפני המסיבה, מערבבים טיפת מים לתוך קצת סוכר מנופה, ומוסיפים גוש טוב לחלק העליון של כל עוגה.להקניט את כמה חוט ממתקים ולהדביק ערימה קטנה על כל-ככל שאתה handleit פחות, פחות זה יתפורר.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
סוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקותסוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקות
3
הוסף עכביש atoy לכל אחד, או לעשות משלך-מקל 4 גדילי תחרת ליקוריץ הארוכים לאחורי התחת שוקולד ענק עם קצת יותר זיגוג נוזלי, להתהפך ולהשאיר להגדיר.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק