קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגות פירות מהירות

עוגות פירות מהירות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מקסיקניים, אז תנו הזדמנות ל עוגות פירות מהירים. מנה אחת מכילה 981 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 43 גרם שומן. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 6 . אם יש לכם גביע פודינג וניל מסחרי, תותים, פירורי פאי קרקר גרהם, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. , שהוא מוצק. נסו סלט פירות מהיר, צ'אטני פירות מהירים, ו סלסה פירות מהירה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקום משמר בקערה קטנה מיקרוגל בטוח, ומיקרוגל על גבוה במשך 1 דקה או עד מותך.
מרכיבים שתצטרך
משמרמשמר
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
כפית 2 כפות פודינג על כל קרום; העליון כל מנה עם פירות. כף 1 כף שומרת על כל טארט.
מרכיבים שתצטרך
משמרמשמר
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Teutonic Gamay פינו נואר תערובת 1787 לספירה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.