קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

עוגות תפוחים קרמל

עוגות תפוחים קרמל
טארט פאי קרמל עשוי להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. והוא יספק כ 16 מנות. מנה זו מכילה סביב 2 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 123 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג הליל כל הקדושים שלך. אם יש לכם קמח, סוכר, קינמון טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן) ציון כף של 10%. נסו תפוח-טארט קרמל, טארט תפוחים חמים עם יין אדום-רוטב קרמל, ו עוגות תפוחים וקראווי עם קינמון-ציפורן גלידה סיידר-רוטב קרמל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים קמח, אבקת אפייה, ומלח בקערה קטנה; להפריש. מקציפים סוכר וחמאה במהירות בינונית של מערבל עד אור ורך.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
3
להוסיף וניל וביצה; לנצח היטב.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
ביצהביצה
4
להוסיף תערובת קמח; לנצח במהירות נמוכה עד מעורבב היטב. לעצב בצק לכדור, לעטוף בניילון נצמד; להקפיא 15 דקות. מחלקים את הבצק ל-16 חלקים שווים. בעדינות לחץ על כל חלק בצק לתוך הצדדים התחתון ומעלה של 16 (1 3/4 אינץ') כוסות מאפין מיניאטורי מצופה ספריי בישול; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
ספינות מאפינסספינות מאפינס
5
ממיסים חמאה במחבת גדולה מעל חום בינוני-גבוה; מוסיפים תפוח. לבשל תפוח, ערבוב לעתים קרובות, מעל חום בינוני גבוה 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
תפוחתפוח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
להוסיף קרמל הנותרים 5 מרכיבים; לערבב היטב. כף מתמלאת באופן שווה לתוך קונכיות.
מרכיבים שתצטרך
קרמלקרמל
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
7
אופים ב 350 במשך 22 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
בואו מגניב מחבתות על מדפים תיל. לשחרר טארטים מצדדים של מחבתות, באמצעות סכין או מרית מתכת צרה.
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
סכיןסכין
9
הסר מן המחבתות; תן מגניב לחלוטין על מדפים תיל.

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקלופים חתוכים לקוביות בישול תפוחקלופים חתוכים לקוביות בישול תפוח11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך3(חוֹרֶף)ציפוי גלידת קרמל ללא שומןציפוי גלידת קרמל ללא שומן1גדול2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חמאה או מקל מרגרינהחמאה או מקל מרגרינה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס