קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגיות האבא הגדול של ג'יי. פי מאת ג' ון פיקט

עוגיות האבא הגדול של ג'יי. פי מאת ג' ון פיקט
צריך מנות ראשונות צמחוני? עוגיות האבא הגדול של ג'יי.פי מאת ג' ון פיקט יכולות להיות מתכון מרהיב לנסות. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 287 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. זה הביא לך את כולםמתכונים. אם יש לכם אבקת אפייה, קמח, סוכר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 32%. הציון הזה לא כל כך מדהים. נסו לביבות חמאה אפויות גדולות ורכות, רועה פאי אבא של הדרך, ו אבא וורבאקס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. הזכייה הזוכה פון ריזלינג עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
פון זכייה זכיות ריזלינג
פון זכייה זכיות ריזלינג
אם אתה אוהב את 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח צד חיפוש עבור הלב שלך-תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזק יותר מ-14', הוא גם יבש ועשיר יותר. וזה כמו שצריך להיות; סכום המתיקות שהוא מכיל יעלה וירד עם מבנה היין של כל שנה, כי זה מה שעושים כורמים הגיוניים. האחרים פשוט הקימו נוסחה והיין "" מכיל-שי-גרם סוכר וזאט של זאט."לא זכיות ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש בהתגרות ומתוק בהתגרות, כך שתמשיך לשנות את דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא חכה, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.