קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות טופי חמאת בוטנים

עוגיות טופי חמאת בוטנים
עוגיות טופי חמאת בוטנים עשויות להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 24 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 97 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 5g של שומן למנה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו קמח, חמאה, ביצה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון של 13% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. נסו עוגיות שוקולד צ'יפס ממולאות טריפל M&M, עוגיות טופי & עוגיות חמאת בוטנים גביע, עוגיות טופי חמאת בוטנים, ו עוגיות חמאת בוטנים טופי-בייגלה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Fess פרקר סנטה ברברה ריזלינג. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.