קושימומחה
מוכן ב35 דק.
מנות48
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות ניקוי האביב

עוגיות ניקוי האביב
עוגיות ניקוי האביב עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון קינוח שלך. מנה זו מכילה סביב 2 גר' של חלבון, 9 גרם של שומן, וסך הכל 155 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 48 מנות. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אביב. אם יש לכם פקאן, שוקולד צ'יפס למחצה, תמצית ונילן, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. עם כפית ציון של 13% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: באביב ניקוי Detox סלט, Hamentashen-עוגיות לאביב, ו עוגיות תה ליים האביב.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 375 מעלות F (190 מעלות C). מצעי עוגיות גריז.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה גדולה, שמנת יחד את החמאה, קיצור, סוכר לבן וסוכר חום עד אור ורך. הכה את הביצים אחד בכל פעם, ולאחר מכן מערבבים את החלב התאדה וניל.
מרכיבים שתצטרך
חלב מתאדהחלב מתאדה
סוכר חוםסוכר חום
סוכר מגורעןסוכר מגורען
קיצורקיצור
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים את הקמח, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח; מערבבים לתוך תערובת הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
4
מערבבים את שיבולת השועל, שבבי שוקולד, קוקוס ופקאנים. ירידה על ידי כף מעוגלתעל גבי יריעות העוגיות מוכנות. קובצי cookie צריכים להיות מרווחים כ-2 אינץ ' זה מזה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
קוקוסקוקוס
עוגיותעוגיות
פקאניםפקאנים
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים במשך 13 עד 15 דקות בתנור שחומם מראש, עד חום זהוב. מגניב מעט על גיליונות עוגיות לפני הסרת מתלים חוט להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מעופףקוקוס מעופף2ביציםביצים2(חוֹרֶף)6 אונקיות קוקוס מגורר6 אונקיות קוקוס מגורר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מגולגלתשיבולת שועל מגולגלת1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן