קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות16
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג הפסחא
מגזין

עוגת גזר מרהיבה

עוגת גזר מרהיבה
עוגת גזר מפוארת דורשת כשעה ו-10 דקות מתחילתה ועד סופה. מנה אחת מכילה 600 קלוריות, 6 גרם חלבון ו-28 גרם שומן. אתה מקבל קינוח שמגיש 16. אם יש לכם קינמון טחון, גבינת שמנת, קמח וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. אפשר ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לחג הפסחא. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית לקטו אובו. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 24%. הציון הזה גרוע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: עוגת 5 דקות עד מפוארת, מימוזות מפוארות לשניים, ועוגת גזר אולטימטיבית (עם ריבת עוגת גזר).

הוראות

1
מחממים תנור ל-35
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
בקערה גדולה מקציפים סוכר, חמאה, שמן, ביצים ותמצית עד לקבלת תערובת אחידה. בקערה נוספת מערבבים קמח, סודה לשתייה, קינמון, מלח ופלפל אנגלי; טורפים בהדרגה לתערובת הסוכר עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים פנימה גזר, אננס, אגוזי מלך ודומדמניות.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה
כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך
דומדמניותדומדמניות
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
קפה מבושל חזק וחםקפה מבושל חזק וחם
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מעבירים לשניים משומנים ומקומחים 9-in. תבניות אפייה עגולות.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
4
אופים 30-35 דקות או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
5
בינתיים, לזיגוג, מערבבים בסיר קטן סוכר, חמאה, חמאה, סירופ תירס וסודה לשתייה. להביא לרתיחה; מבשלים ומערבבים 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
חבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאןחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאן
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
6
מסירים מהאש; מערבבים פנימה וניל.
מרכיבים שתצטרך
דבש הדריםדבש הדרים
7
יוצקים זיגוג על עוגות חמות; מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבניות לרשתות כדי להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
8
להקפאה, טורפים בקערה גדולה גבינת שמנת וחמאה עד לקבלת תערובת תפוחה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה NILLA Wafersחבילה NILLA Wafers
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
9
מוסיפים סוכר ותמצית קונדיטורים; מקציפים עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
קפה מבושל חזק וחםקפה מבושל חזק וחם
10
מניחים שכבת עוגה אחת על צלחת הגשה; למרוח ב-1 כוס ציפוי. למעלה בשכבת העוגה הנותרת. פרוסט החלק העליון והצדדים של העוגה. שומרים במקרר.
מרכיבים שתצטרך
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה, קוביותחמאה, קוביות151אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה, מרוכךחמאה, מרוכך606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1806 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול אננס כתוש, סחוטיכול אננס כתוש, סחוט1686 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)256אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גזר מגוררגזר מגורר480אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר ממתקיםסוכר ממתקים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאןחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאן454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות כל) גבינת שמנת, מרוכךחבילות כל) גבינת שמנת, מרוכך108אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דומדמניות מיובשותדומדמניות מיובשות108אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דומדמניות מיובשותדומדמניות מיובשות3largesביציםביצים250אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.allspice הקרקעallspice הקרקע21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תמצית רוםתמצית רום41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תמצית רוםתמצית רום11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים100אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק400אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס88אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם אפשרויות נהדרות לעוגת גזר. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לואי רודרר קריסטל ברוט. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-299 דולר.
לואי רודרר קריסטל ברוט
לואי רודרר קריסטל ברוט
קריסטל, התכשיט והטטה דה קוווה של שמפניה לואי רודרר, נוצר בשנת 1876 עבור הצאר אלכסנדר השני מרוסיה. הוא נשאר נאמן למקורו, בהשראת אלגנטיות וטוהר. קריסטל מיוצר עם סטנדרטים משודרגים של ייצור יין הדורשים מבחר קפדני של קרום, בציר, ענבים ויין. קריסטל מיוצר רק באמצעות הבצירים המשובחים ביותר מקרוס מובטח שמקורו מכרם לואי רודרר. כל המאפיינים יוצאי הדופן של בציר 2002 ממש נתפסו ב-Cristal 2002 הזה, שהוא נדיב ושופע, חושף איזון מושלם בין ריכוז ועדינות, רעננות ודביקות, עוצמה ועידון. בשלוש מילים: גאה, עשיר ומפנק. קריסטל 2002 הוא צהוב מבריק עם דגשים ענבריים בהירים ויש לו מוס יפהפה עם קורדון עדין של בועות מתמשכות וקבועות. האף עז ועדין, חושף תערובת נקייה ומעורבת היטב של טעמים של דבש, קקאו, אגוזי לוז קלויים קלות, פרי הדר מסוכר. פיצוץ מלוח של פירות בשלים בהתקפה, היין חושף פרי אדום, שוקולד לבן, קרמל ומאפה דני, אופייני לקריסטל. המרקם המשיי והמרוכז שלו מסתמך על המבנה האינטנסיבי, העוצמתי והוויני שלו, אך שומר על עידון. החך מצטבר כדי להשיג תחושה טעימה של הרמוניה מעורבת היטב של טעמים. סיומת רעננה עם שמץ של מרירות הופכת אותו כמעט לפריך.