קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

עוגת טאקו אפויה קלה

עוגת טאקו אפויה קלה
פאי טאקו אפוי קל יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 536 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך חלב ארבע גבינה, אבקת צ'ילי, בשר טחון רזה במיוחד, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. נסו עוגת טאקו קלה וצוות קאבוט Fit, כוסות טאקו אפויות קלות עם שש שכבות, ו מטבל שעועית אפוי קל (או טאקו או מילוי בוריטו) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-375-אף.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בשר חום עם בצל ואבקת צ ' ילי במחבת גדולה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
בצלבצל
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים עגבניות ותירס; מבשלים 5 דקות. או עד מחומם דרך, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
תירסתירס
4
כפית 1 תערובת בשר לתוך 2 qt. תבשיל עגול; לכסות עם 3 טורטיות, חופפים במידת הצורך כדי להתאים צלחת. למעלה עם 2 כוסות של תערובת הבשר הנותרים 1/2 כוס גבינה. מכסים עם טורטיות שנותרו תערובת בשר; כיסוי.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
גבינהגבינה
בשרבשר
5
אופים 25 עד 30 דקות. או עד מחומם דרך. למעלה עם שאריות גבינה; אופים, חשוף, 5 דקות. או עד שנמס.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
חתוך לפרוסות.
7
מגישים עם שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. כרם פינו נואר של אלכסנה ריבאנה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
# 17 Vine Spectator Top 100 של 2013את 2010 כרם רבאנה פינו נואר הוא מצג מצוין הן של הבציר והן של אתר הכרם רבאנה.2010 הייתה עונת גידול מאתגרת, אך עם ייצור יין קפדני ומיומן קפדני, התערובת שלנו של שמונה שיבוטי differentPinot noir יצרה אינטנסיבי, מורכב ו balancedwine. ניחוחות בהירים, קדימה של דובדבן שחור, צמחים מיובשיםתווים פלורליים מורמים על ידי דבשה ופריחה אניס. טעמי שרי מסיבלבלאק דקדנטיים ומשתלבים היטב עם תבלינים, קולה וגווני קקאו. המרקם שופע ועשיר, גימור עםטאנינים רכים סביב המספקים מבנה מושלם עבור cellaring.