קושימומחה
מוכן ב12 שעות, 55 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת מלך

עוגת מלך
עוגת מתכון המלך יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בערך 12 שעות ו-55 דקות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 7 גר' של חלבון, 18 גרם של שומן, וסך הכל 506 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. אם יש לכם גרידת לימון, סוכר ממתקים, חלמונים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. נסו עוגות עוגת מרדי גרא המלך: מתאים למלך ומלכה, עוגת הלילה השנים עשר או עוגת מלך (Galette Des Rois), ו עוגת קורולבסקי רוסית (עוגת המלך) (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: 1 שעועית יבשה או פלסטיק המלך עוגה התינוק (זמין בחנויות צד אספקה או mardigrasday.com)
1
מחממים את החלב בסיר עד לצריבה; מעבירים למעבד מזון, מוסיפים את השמרים ואת הדופק לשלב.
מרכיבים שתצטרך
שמריםשמרים
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים 1/2 כוס קמח חלמונים ביצה; תהליך לשלב.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
3
יוצקים את שאר 2 כוסות קמח באופן שווה על תערובת השמרים; לא לעבד.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שמריםשמרים
4
שים את המכסה; להפריש במשך 90 דקות.
5
מוסיף את 2 ביצים שלמות, סוכר מגורען, גרידת לימון, מלח ואגוז מוסקט למעבד המזון; תהליך לעשות בצק מעט מרקם, על 1 דקה. עם ריצת המכונה, מוסיפים לאט את החמאה כדי ליצור בצק חלק ודביק.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
גרידת לימוןגרידת לימון
ביצהביצה
חמאהחמאה
מוסקטמוסקט
בצקבצק
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
6
מעבירים את הבצק לקערה עם חמאה קלה ומכסים בחוזקה בניילון נצמד; מאפשרים לעלות במקום חם במשך 3 שעות. להפוך את הבצק החוצה על משטח נקי ללוש בקצרה; טופס לכדור ולחזור לקערה. מכסים בחוזקה בניילון נצמד ומקררים למשך 8 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
1
שמנמן את הצימוקים בבורבון בסיר קטן על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
בורבוןבורבון
צימוקיםצימוקים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום ולהוסיף את הסוכר החום, פקאן, וניל, קינמון, גרידת תפוז, מלח שעועית או תינוק פלסטיק; לערבב עד בשילוב ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
גרידה כתומהגרידה כתומה
קינמוןקינמון
ונילוניל
פקאניםפקאנים
מלחמלח
3
על משטח מקומח, מגלגלים את הבצק למלבן בגודל 20 על 7 אינץ', עם הקצה הארוך שמולך. כפית את המילוי בשכבה זוגית מעל הבצק, משאיר גבול 1 אינץ ' לאורך החלק העליון והתחתון. מקפלים את החלק התחתון ולאחר מכן את הקצה העליון על המילוי כדי להפוך גליל הדוק; קמצוץ לאטום.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
4
מעבירים את צד התפר לגלגל אל תבנית אפייה מרופדת בקלף; מכניסים קצה אחד לשני כדי ליצור טבעת. מכסים באופן רופף בניילון נצמד ומניחים בצד במקום חם עד שהגליל מכפיל את גודלו, בערך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
5
מחממים את התנור ל 350 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
אופים את העוגה עד מוצק וזהוב חום, כ 40 דקות. מגניב על מדף.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
מערבבים 3 כפות מים עם סוכר ממתקים; מברשת 3 כפות זיגוג על העוגה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
זיגוגזיגוג
מיםמים
2
מפזרים עם להקות של סוכר צבעוני; טפטוף עם זיגוג יותר.
מרכיבים שתצטרך
סוכר לקשטסוכר לקשט
זיגוגזיגוג
3
צילום לארה רובי / סטודיו D

מרכיבים

1חבילהשמרים יבשים פעיליםשמרים יבשים פעילים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקוויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לחם, ועוד לאבקקמח לחם, ועוד לאבק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש2largesחלמונים, בתוספת 2 ביציםחלמונים, בתוספת 2 ביצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים3(חוֹרֶף)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1שעועית יבשה או תינוק עוגת מלך פלסטיק (זמין בחנויות צד אספקה או mardigrasday.com)שעועית יבשה או תינוק עוגת מלך פלסטיק (זמין בחנויות צד אספקה או mardigrasday.com)1גרידת לימון מגוררת דקגרידת לימון מגוררת דק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי2(יכול להיות או להרחיק)גרידה כתום מגורדגרידה כתום מגורד1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קלויים, קצוציםאגוזי פקאן קלויים, קצוצים12ריבס, קצוץ טרי או קפואסגול, ירוק וזהב מלטש סוכר, לקישוטסגול, ירוק וזהב מלטש סוכר, לקישוט0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2מקלותחמאה לא מלוחה, נמסה ומקוררת, ועוד לשמן את הקערהחמאה לא מלוחה, נמסה ומקוררת, ועוד לשמן את הקערה11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun יכול להיות לזווג עם אלברינו, יין רוזה, ו סוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Palacio de Fefinanes Albarino. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
Palacio de Fefinanes Albarino
Palacio de Fefinanes Albarino
ניחוחות זניים עם הדרים עדינים רבים עשבוניים. בעל גוף מלא בפה, משיי ורענן מאוד, המשלב את ההרמוניה של טעמים עם אלגנטיות וכבוד.