קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת מרדי גרא המלך

עוגת מרדי גרא המלך
מתכון עוגת מרדי גרא מלך יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בערך 2 שעות ו -30 דקות. מנה אחת מכילה 552 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 18 גרם שומן. מתאים ל-12 מנות. גשו לסופר וקנו קליפת לימון, חמאה, קליפת לימון מסוכרים, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו עוגות עוגת מרדי גרא המלך: מתאים למלך ומלכה, עוגת מרדי גרא המלך, ו עוגת מרדי גרא המלך (מתכונים דומים).

מרכיבים

2מעטפותשמרים יבשים פעיליםשמרים יבשים פעילים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה או מרגרינה 1/2 כוס (אם משתמשים במרגרינה, לא להפיץ או מוצר אמבטיה)חמאה או מרגרינה 1/2 כוס (אם משתמשים במרגרינה, לא להפיץ או מוצר אמבטיה)12ריבס, קצוץ טרי או קפואפרוס קליפת לימון מסוכר, לקישוטפרוס קליפת לימון מסוכר, לקישוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקים (אבקה)סוכר ממתקים (אבקה)1שעועית יבשהשעועית יבשה5קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 אונקיות קוקוס מגורר6 אונקיות קוקוס מגורר1בצל צהוב בינוני, קצוץקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת12ריבס, קצוץ טרי או קפואסוכריות קישוט, לקישוטסוכריות קישוט, לקישוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

קייג ' ון בתפריט? נסה זיווג עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. שיר הלל לפנינים נוצץ לבקן עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
שיר הלל לפנינים נוצץ לבקן
שיר הלל לפנינים נוצץ לבקן
היין הזה הוא אקזוטי ומינו שמתגמל את החושים. פיצוץ של תפוח ירוק תוסס, פירות הדר ותבלינים אפייה מלוחים. הערות פרחוניות של יסמין וג ' ינג ' ר נמצאים שם עם תחושה של עומק. היין מתפתח כאשר הסהרונים שומרים על הארומטיקה של היין הזה באבולוציה מתמדת. האלמנט במינון אפס של היין הזה יש לו לרקוד על החיך מתחילתו ועד סופו. הוא חי עם מגוון של פירות הדר, מינרלים ותבלינים. מלפנים, זה כמעט עומס חושי אבל כאשר אתה חוזר למטה אל כדור הארץ הדר, מלח ופירות אבן להתיישב עם אלמנט פירות אקזוטיים שמשאיר אותך לשבת בחיבוק ידיים ולקחת באבולוציה מתגמלת שלה. זהו יין ייצור מיקרו כי הוא בטוח כדי לשמור על התחושה במצב עמוק של תככים סיפוק.