קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות2
מגזין

עוגת סופלה שוקולד כפולה

עוגת סופלה שוקולד כפולה
עוגת סופלה שוקולד כפולה דורשת סביב 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. יש קינוח זה 755 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 27 גרם של שומן למנה. זה מובא לך על ידי recipes.prevention.com. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך חמאה, אבקת קקאו, שוקולד למחצה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו עוגת סופלה שוקולד כפולה, סופלה שוקולד כפול, ו סופלה שוקולד כפול עם רוטב וניל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

Bordeaux, Champagne, and White Burgundy are my top picks for French. French wine is just as diverse as French food, but you rarely go wrong with champagne. If your meal calls for a white wine, you might also try a white burgundy. For a red, try a red bordeaux blend. The Chateau Pindefleurs St-Emilion Bordeaux with a 4.5 out of 5 star rating seems like a good match. It costs about 22 dollars per bottle.
Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו
Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו
הארומה המורכבת מנוקדת בנגיעות ארוכות טווח של פירות יער אדומים בשלים לחלוטין. שיכור כמו יין צעיר, Château Pindefleurs מאפשר פריחתו הטרייה לפרוח. שמור במרתף, זה פותח טעם ארוך ומשיי בפה, הסימן של Grands Crus של סנט אמיליון.תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק