קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

עוגת פירות

עוגת פירות
פרוטי פאנה קוטה יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה זו מכילה כ 7 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 110 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. לכי לחנות וקחי יוגורט דל שומן, תותים, ג'לי בטעם תות, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-10 דקות. נסו מנגו פאנה קוטה, איך להכין מנגו צמחוני פאנה קוטה, Ghostly Panna Cottas עם רוטב מחריד (Panna קוטה עם רוטב חמוציות-כתום), ו פאנה קוטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יוגורט וג ' לטין יבש בקערה בינונית למיקרוגל. מיקרוגל על גבוה 2-1/2 דקות או עד ג ' לטין הוא מומס לחלוטין, תוך ערבוב לאחר 1-1/2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תותחבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תות
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים לתוך צלחת פאי 9 אינץ ' מרוסס עם ספריי בישול. להכניס למקרר 3 שעות או עד סט.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
3
ג ' לטין Unmold על צלחת הגשה. למעלה עם פירות רק לפני ההגשה. חנות שאריות קינוח במקרר.
מרכיבים שתצטרך
חבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תותחבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תות
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 48 דולר לבקבוק.
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
# 31 Wine Enthusiast Top 100 של 2018 אדום-אודם טהור. אף פירותי עם דובדבנים ותותים. כמה רמזים שלישוניים מזכירים עור. טעמים של פירות אדומים בשלים, עסיסי, מסקרן וארוך טווח. טאנינים בשלים ועדינים. טעם הלוואי מבטא רעננות תוססת עם הערות של פירות אדומים כהים, אדמה רטובה ועץ.