קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

עוגת פקאן

עוגת פקאן
המתכון פאי פקאן מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט מצוין צמחוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 638 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 21 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו קינוח במחיר סביר. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה יהיה להיט בחג החג ההודיה שלך. אם יש לכם חמאה, סוכר, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. עם כפית ציון של 13% המנה הזאת לא כל כך מרהיבה. מתכונים דומים: עוגת גבינה עם שוקולד פקאן, עוגת דובדבנים, ו עוגת חמאה.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Fess פרקר סנטה ברברה ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.