קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות1
ציון בריאות32
מגזין

עוגת פקאן מושלמת

עוגת פקאן מושלמת
פאי פקאן מושלם דורש בערך 40 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מספק כ 1 מנות . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 37 גרם חלבון 195 גרם של שומן, וסך הכל 3224 קלוריות. חג ההודיה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך חמאה, סירופ תירס, קליפות עוגה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הדרומית הזו. וזה טוב. נסו עוגת גבינה עם שוקולד פקאן, עוגת פקאן מושלמת, ו עוגת פקאן מושלמת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Forge Cellars מסווג ריזלינג עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.