קושיבינוני
מוכן ב1 ש
מנות1
ציון בריאות33
מגזין

עוגת פקאן קלאסית

עוגת פקאן קלאסית
המתכון הקלאסי עוגת פקאן יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בערך 1 שעה. יש קינוח זה 3944 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 187g של שומן למנה. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %48 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור חג ההודיה. אם יש לכם סוכר, פגז עוגה בלתי מוסווה, אגוזי פקאן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכונים דומים: עוגת גבינה עם שוקולד פקאן, עוגת פקאן קלאסית, ו עוגת פקאן קלאסית.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Fess פרקר סנטה ברברה ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.