קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות10
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

עוגת שוקולד צ'יפס פקאן

עוגת שוקולד צ'יפס פקאן
עוגת שוקולד צ'יפס פקאן יכולה להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת מתכון הקינוח שלך. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 423 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 19 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך סוכר, מיץ לימון, ביצים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה מ Allrecipes יש 52 אוהדים. זה יהיה להיט בחג החג ההודיה שלך. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -30 דקות. נסו עוגת גבינה עם שוקולד פקאן, עוגת שוקולד צ'יפס, ו עוגת שוקולד צ'יפס של KK (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Brundlmayer Steinmassl ריזלינג. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 39 דולר.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.