קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

עוגת תפוחים פורט דייוויס

עוגת תפוחים פורט דייוויס
עוגת תפוחים פורט דייויס עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה מספק 16 מנות. עם 254 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך סוכר, סודה לשתייה, תמצית vanillan, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 16% המנה הזאת לא כל כך מרהיבה. מתכונים דומים: Fort Fromage, בטי דייוויס עיניים מתאבנים, ו טאקו דגים פורט וורת.

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
כדי להכין עוגה, כפית קלות קמח לתוך כוסות מדידה יבש; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
נטיפי הודו צלוייםנטיפי הודו צלויים
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
3
מערבבים את הקמח ואת 6 המרכיבים הבאים (קמח דרך ציפורן) בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
4
מוסיפים מים ואת 4 המרכיבים הבאים (מים דרך ביצים); מערבבים רק עד היטב מעורבב. מקפלים בתפוח. הבלילה כפית לתוך מחבת 12 כוס מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
לשימור,לשימור,
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
Kugelhopf PanKugelhopf Pan
5
אופים ב 350 במשך 50 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב במחבת 10 דקות על מתלה תיל; להסיר מחבת. מגניב לגמרי על מתלה תיל.
ציוד שתשתמש בו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
6
כדי להכין זיגוג, לשלב 3/4 כוס סוכר, חלב חמאה, סירופ, וסודה לשתייה בסיר בינוני. מבשלים מעל חום בינוני 6 דקות או עד סוכר מתמוסס תערובת הוא חום בהיר, ערבוב כל הזמן. מערבבים וניל.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
דבש הדריםדבש הדרים
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
7
יוצקים מעל עוגה.

מרכיבים

7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ תפוח רומא קלופהקצוץ תפוח רומא קלופה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סירופ תירס בצבע בהירסירופ תירס בצבע בהיר3largesביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב חמאה דל שומןחלב חמאה דל שומן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה או מקל מרגרינה, נמסחמאה או מקל מרגרינה, נמס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן