קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות10
ציון בריאות7
מגזין

עוף בגריל ג'מייקני עם רוטב חריף Speecy

עוף בגריל ג'מייקני עם רוטב חריף Speecy
עוף בגריל ג'מייקני עם רוטב חריף Speecy הוא חלב חינם מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 359 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 21 גרם שומן. והוא יספק כ 10 מנות. גשו לסופר וקנו חזה עוף, רום, מאלט חומץ ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב חומץ מאלט אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת פבלובה עם פירות יער וקרם כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. מתכונים דומים: עוף בגריל ג'מייקני, קבב בגריל ג'מייקני אידיוט, ו צלע חזיר ג'מייקני בגריל עם סלסה מנגו.

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. אתה יכול לנסות Ovum מאז התאהבתי לך Gewurztraminer. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
Ovum מאז התאהבתי לך Gewurztraminer
Ovum מאז התאהבתי לך Gewurztraminer
היין הזה, שמקורו בגפנים בני ה-40 של כרם גרבר, יבש וארומטי, מבושם ומעוצב באלגנטיות של העולם הישן. זה מונע את הבושם לפעמים מרתיע, cloying של הענבים, מציע במקום זאת יותר פירות ריחניים ותמצית יבשה. הוא הותסס בעץ ניטראלי עם שמרים מקומיים ונשאר על lees במשך תשעה חודשים.