קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות39
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

עוף ברוטב שומה של דלעת-אנצ'ו

עוף ברוטב שומה של דלעת-אנצ'ו
אם יש לך בסביבה 4 שעות ו 45 דקות לבלות במטבח, עוף ברוטב שומה דלעת-אנצ'ו עשוי להיות יוצא מן הכלל ללא גלוטן וללא חלב מתכון לנסות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 44 גרם חלבון, 24 גרם שומן, ובסך הכל 589 קלוריות. זה עובד טוב כמו רוטב. 28 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. אם יש לכם מלח ופלפל כשר, אבוקדו, גרגירי פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מרהיב של 91%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוף בגריל פיקנטי עם רוטב שומה דלעת שמנת, עוגיות חפרפרת אנצ'ו, ו צ'ילי בקר עם אנצ' ו, שומה וכמון.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
ציוד מיוחד: מעבד מזון
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
3
בסיר בינוני שלבו 6 כוסות מים, מלח, סוכר, עלה דפנה, מקל קינמון, גרגירי פלפל וציפורן. מביאים לרתיחה על אש בינונית תוך ערבוב עדין. לאחר שהסוכר והמלח נמסו, מסירים מהאש ומניחים להתקרר לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
פלפלפלפל
עלי דפנהעלי דפנה
ציפורןציפורן
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מעבירים לקערה גדולה, מוסיפים את העוף, ומקררים, מכוסה, לפחות 2 שעות או לילה. הביאו את 2 כוסות המים הנותרות לרתיחה בסיר קטן על אש גבוהה. בקערה חסינת חום בינונית מוסיפים את צ 'ילי האנצ' ו ומכסים במים הרותחים. מכבידים עם צלחת כך שהפלפלים יישארו מתחת למים ונותנים להם להשרות במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ 'ילי אנצ' ופלפל צ 'ילי אנצ' ו
עוף שלםעוף שלם
פלפליםפלפלים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
5
מוציאים וזורקים את הגבעולים כשהפלפלים התרככו.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
6
מחממים את התנור ל -400 מעלות צלזיוס. על מגש סדינים זורקים את הג ' לפנוס, הבצל, העגבניות, השום והכמון עם 2 כפות שמן. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם. צולים עד לקרמל יפה עם צבע טוב, 25 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
כמוןכמון
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מוסיפים את גרעיני הדלעת למחבת יבשה וחמה על אש גבוהה. מערבבים לעתים קרובות, עד שהזרעים מזהיבים ומתחילים לצוץ.
מרכיבים שתצטרך
זרעי דלעתזרעי דלעת
זרעיםזרעים
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מעבירים למעבד מזון יחד עם ירקות קלויים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
9
מוסיפים למעבד את הצ 'ילי הספוג, כ -2 כפות נוזל השריית צ' ילי, עלי הכוסברה ואת 2 כפות שמן הזית הנותרות. פירה עד לקבלת תערובת חלקה. טועמים ומתבלים במלח ופלפל, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
10
מוציאים את העוף מהמקרר, כתמים יבשים במגבות נייר ומכניסים לתנור הולנדי גדול.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
תנור הולנדיתנור הולנדי
11
יוצקים פנימה את רוטב השומה ואופים, מכוסים, עד שהעוף מבושל, בערך 55 עד 60 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
12
מוציאים מהתנור ומעבירים את העוף לקרש חיתוך להתקררות. כאשר מגניב למגע, לגרוס את העוף ולהוסיף אותו בחזרה לרוטב. כף את השומה לטורטיות תירס והגיש עם טריזי ליים, פרוסות אבוקדו, חסה מגורדת, בצל אדום וצנוניות.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות אבוקדופרוסות אבוקדו
טורטיה תירסטורטיה תירס
סיד טריזסיד טריז
בצל אדוםבצל אדום
צנוןצנון
עוף שלםעוף שלם
חסהחסה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
תנורתנור
13
מקשטים בעלי כוסברה ונהנים.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה

מרכיבים

5צ'ילי אנצ' ו (פלפלי פובלנו מיובשים)צ'ילי אנצ' ו (פלפלי פובלנו מיובשים)2אבוקדו, חצוי, מגולען ובשר פרוסאבוקדו, חצוי, מגולען ובשר פרוס1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)11 קילו קישואים,פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם6עצם-ב, חזה עוף ללא עורעצם-ב, חזה עוף ללא עור1חבורה גדולהעלי כוסברה ועוד לקישוטעלי כוסברה ועוד לקישוט1stick(3 אינץ') קינמון(3 אינץ') קינמון16טורטיות תירס, שמרו על חוםטורטיות תירס, שמרו על חום1עץחסה קרועה, קרועהחסה קרועה, קרועה2largesג'לפנוס, חצויג'לפנוס, חצוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי2לימונים, חתוכים ל-8 טריזים.לימונים, חתוכים ל-8 טריזים.596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית, מחולקשמן זית, מחולק1גדולבצל, לרבעיםבצל, לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי דלעתזרעי דלעת1חבורהצנוניות, פרוסות דקצנוניות, פרוסות דק1בצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק3עגבניות רומא, חצוי וזרעעגבניות רומא, חצוי וזרע1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2בצל צהוב בינוני, קצוץמים, מחולקיםמים, מחולקים11 קילו קישואים,זרעי כמון שלמיםזרעי כמון שלמים4בתוספת עוד כדי לשחרר את הרוטב החיובי והסמיךבתוספת עוד כדי לשחרר את הרוטב החיובי והסמיך