קושירגיל
מוכן ב38 דק.
מנות2
ציון בריאות60
מגזין

עוף הולה עם רוטב ברביקיו אננס

עוף הולה עם רוטב ברביקיו אננס
עוף הולה עם רוטב ברביקיו אננס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 65 גרם חלבון 55 גרם של שומן, וסך הכל 1170 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %55 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. זמן הכנת המתכון כ 38 דקות. אם יש לך סוכר חום, חומץ סיידר, קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב האורז החום מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ארוחת בוקר פודינג אורז כקינוח. מתכונים דומים: עוגת הולה הולה W / ציפוי שוט מגניב, הוואי הולה חזיר פהיטות עם סלט אננס + אורז קוקוס, ו הולה הולה מילקשייק טרופי.

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו בתפריט? נסה זיווג עם יין זינפנדל ורוזה. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel
Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel
Martinelli "Vigneto di Evo" Zinfandel יש ניחוחות טריים של פטל קומפוט, שוקולד חלב, אלון מתוק על האף. כניסה מתוקה עם טעמים של שימורי אוכמניות ועוגת תות להוביל טאנינים גמישים על אמצע החיך וגימור רימון טרי.