קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות15
ציון בריאות4
מגזין

עוף ונקניק גמביה

עוף ונקניק גמביה
עוף ונקניק גמביה יכול להיות רק קריאולית מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 15 מנות. עם 313 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מרק עוף, מלח כשר ופלפל, נקניק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 3 שעות. נסו הטוב ביותר אי פעם עוף ונקניק גמביה, עוף ונקניק גמביה, ו עוף ונקניק גמביה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את שמן קנולה במחבת ברזל יצוק על חום בינוני עד חם, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
לטאטא בשני קמחים ומבשלים, לטאטא כל הזמן, עד roux הוא חום כהה, על 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
הסר מהחום ולתת לעמוד 10 דקות, ואז מערבבים את הבצל קצוץ דק.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
4
בינתיים, להביא את המרק ו 20 כוסות מים לרתיחה בסיר גדול.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מוסיף את הבצל קצוץ בערך, הסלרי ופלפל; לבשל על אש בינונית גבוהה, 15 דקות. מערבבים את רביכה ב 3 קבוצות; לבשל, ערבוב מדי פעם, עד מעובה, 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
סלריסלרי
בצלבצל
6
מוסיפים את קאיין, אבקת שום, 2 1/2 כפות מלח 1/2 כפית פלפל שחור. מערבבים את נקניק מעושן וטוסו. להפחית את החום נמוך; מבשלים 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
נקניק מעושןנקניק מעושן
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחורפלפל שחור
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
מלחמלח
7
להחזיר את התערובת לרתיחה.
8
מוסיפים את הירכיים עוף ושדיים ומבשלים 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירכיים עוףירכיים עוף
9
הסר מהחום. תרפרפי את השומן מעל פני השטח, ואז תערבבי את הבצל הירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
10
מגישים מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
11
צילום: יונהי קים

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק טסו או נקניק אנדויל, חתוך לקוביותנקניק טסו או נקניק אנדויל, חתוך לקוביות1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ15ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דק, בתוספת 2 כוסות קצוצות בערךבצל קצוץ דק, בתוספת 2 כוסות קצוצות בערך3עד 4 בצל ירוק, קצוץעד 4 בצל ירוק, קצוץ567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירכיים עוף ללא עור, ללא עצמות, לחתוך לחתיכות 1 אינץירכיים עוף ללא עור, ללא עצמות, לחתוך לחתיכות 1 אינץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק מעושן, פרוסנקניק מעושן, פרוס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מחיטה מלאהקמח מחיטה מלאה

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא La Marea Kristy Vineyard Albarino. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
La Marea Kristy Vineyard Albarino
La Marea Kristy Vineyard Albarino
בהיר, טרי ופריך עם הערות של לימון קרד ומנדרינה. על החיך זה מראה מרקם אלגנטי וחומציות בהירה על הגימור.זוגות היטב עם צדפות, דגים בגריל, ומטבחים מתובלים.