קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

עוף מוקפץ סיני עם שקדים

עוף מוקפץ סיני עם שקדים
עוף מוקפץ סיני שקדים דורש על 35 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 272 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן כל אחד. גשו לסופר וקנו בוק צ'וי, רוטב סויה, שקדים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן בוטנים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות טופי בוטן מלוחות כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. . זה הוא די זול מתכון לאוהדים של אוכל סיני. מתכונים דומים: עוף וברוקולי מוקפץ, עוף מהיר וברוקולי מוקפץ, ו מהיר 15 דקות עוף מוקפץ וירקות.

הוראות

1
מחממים שמן בוטנים במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה; מטגנים שקדים בשמן חם עד הזהב, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר שקדים ממחבת עם כפית מחוררת. מערבבים עוף ומטגנים בשמן בוטנים שנותרו עד השחמה קלה, 2 עד 3 דקות. מערבבים ברוטב סויה, זנגביל, מלח ופלפל שחור עד ריחני, על 1 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים פטריות, בצל, סלרי ובוק צ ' וי; ממשיכים לבשל ומערבבים עד שהירקות מתחילים להתרכך, כ -2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים מרק עוף לתוך מחבת, כיסוי, ומבשלים עד העוף הוא כבר לא ורוד במרכז, על 3 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים מים וקורנפלור בקערה קטנה; מערבבים לתוך תערובת עוף ומבשלים עד שהרוטב מתעבה, כ 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מפזרים שקדים לשרת.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Lang & Reed Napa עמק Chenin Blanc. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.