קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

עוף מטוגן בתנור

עוף מטוגן בתנור
עוף מטוגן בתנור עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 42 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל 311 קלוריות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 4. מתכון זה מ טעם הבית דורש חצאי חזה עוף, פפריקה, פלפל ותיבול עופות. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. 129 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי אוכל דרומי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ידידותי לפודמפ ושלם 30 דיאטה. עם כפית ציון 91%, המנה הזו מדהימה. נסו העוף המטוגן היחיד בתנור שאתה צריך, עוף מטוגן בתנור, ו עוף מטוגן בתנור עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
שלב את ארבעת המרכיבים הראשונים בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת.
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
מוסיפים עוף, חתיכה אחת בכל פעם, ומנערים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
3
מקום ב 8-ב. תבנית אפייה מרובעת שצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים, ללא כיסוי, בחום של 350 מעלות למשך 30 דקות או עד שהמיצים מתבהרים.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לעוף מטוגן. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל ברביקיו. ת 'אניש גראצ' ר הימלרייך ספאטלס ריזלינג עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
דוקטור תניש גראצ ' ר הימלרייך ספאטלס ריזלינג
דוקטור תניש גראצ ' ר הימלרייך ספאטלס ריזלינג
גראץ ' הוא כפר גידול יין מצוין בלב המוזל התיכון. המדרונות התלולים של כרם גראצ ' ר הימלרייך פונים לדרום-מערב. הם נטועים אך ורק עם ריזלינג.האף מציג איכות פרחונית מתוקה של פלומריה, אפרסק טרי עם נגיעה של אופי בנזין הנפוץ ביינות גרמניים. לעתים קרובות ככל שיש ליין גרמני יותר גיל, כך אופי הבנזין חזק יותר. אין שום דבר רע ביינות עם הארומה הזו. הבציר הזה משנת 2003, מראה רק ניחוח בנזין קל – בינוני. חיך הימלרייך ספסטלטלס שופע אופי הוא שילוב נפלא של אפרסק, דבש ומנגו. המשקל הבינוני משתלב בצורה מפתה עם החומציות הכבולה דק.