קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות48
מגזין

עוף ממרח פלפל אדום קוריאני

עוף ממרח פלפל אדום קוריאני
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל עוף להדביק פלפל אדום קוריאני. המתכון הזה מכסה %45 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 105 גרם חלבון 29 גרם של שומן, וסך הכל 1046 קלוריות. גשו לסופר וקנו בצל, קטשופ, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הקוריאני. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו עוף בגריל עם ממרח פלפל אדום מתובל, עוף בגריל עם ממרח פלפל אדום מתובל, ו נזיד רסק סויה קוריאני (Doenjang Jjigae) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, Chenin Blanc, Gewurztraminer

קוריאני ניתן לזווג עם ריזלינג, Chenin Blanc, ו Gewurztraminer. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese ריזלינג. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 56 דולר.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
"טיפה קטנה בארומה, ללבן הצעיר הזה יש המון עוצמה, המציע טעמים של ליים, אפרסק וצפחה בהתאמה למרקם משיי. זה מביך היום, צורך זמן לשלב. הטוב ביותר מ-2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו.- BS