קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

עוף סלסה מנגו

עוף סלסה מנגו
מנגו סלסה עוף יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 424 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן. 35 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. גשו לסופר וקנו פירורי לחם, ביצה, פלפל צ'ילה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 82%. הציון הזה יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: עוף מנגו בגריל עם סלסת מנגו תות, עוף מנגו בגריל עם סלסת מנגו תות, ו עוף סלסה מנגו.

הוראות

1
להכנת סלסה: בקערה קטנה שלבו את המנגו, הבצל, הכוסברה, הפלפל הירוק ופלפל הצ ' ילי האדום. מניחים בצד עד זמן ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
פלפל צ ' ילי אדוםפלפל צ ' ילי אדום
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מנגומנגו
בצלבצל
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
דופקים קלות את חזה העוף בעזרת פטיש לשטח. מקציפים יחד את הביצה והחלב. ואז מצפים אותם בתערובת הביצים / חלב ואז בפירורי הלחם. מצננים 1/2 שעה.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
פירורי לחםפירורי לחם
חלבחלב
ביצהביצה
3
קולים את העוף בשמן זית עד לבישול ומיצים צלולים.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
עוף שלםעוף שלם
4
מסננים ומגישים עם סלסת המנגו.
מרכיבים שתצטרך
מנגומנגו
סלסהסלסה
5
מקשטים בעלי כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז פיטי הנוצץ הם הבחירות המובילות שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז פאקסלי נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אחוזת רפטור רידג ' פינו נואר עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
רפטור רידג ' אסטייט פינו נואר
רפטור רידג ' אסטייט פינו נואר
זהו יין שאינו ביישן או ביישן. האף יוצא עם פירות דובדבן בשלים, רימון מתוק ושזיף, עם תווים רכים של סיגר ציפורן ומושק. החיך המעוקל שופע דובדבן אדום, שזיף איטלקי ומריונברי. שימו לב לאיכויות הפרחוניות הנעימות של לבנדר, ותבלינים חומים כמו אגוז מוסקט, פלפל וערמון. עם חומציות מדהימה, וטאנינים מלוטשים היין הזה ישתה היטב עד 2017. תיהנו עם ריזוטו פטריות בר.