קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

עוף צלוי Cajun

עוף צלוי Cajun
עוף צלוי Cajun עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון ידידותי fodmap מגישה 6 . מנה אחת מכילה עד 24 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 230 קלוריות. אם יש לך תיבול cajun, יין, שמן צמחי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב היין הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. . מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו-45 דקות. מתכונים דומים: המבורגר חזיר צלוי Cajun, רוטב ברביקיו Cajun Rajun-בתוך קניונים רבים מסעדות Cajun Rajun, הם מגישים מנגל בהשראה Cajun, נראה לך איך לעשות את הרוטב, ו עוף צלוי.

הוראות

1
בקערה, מערבבים את השמן, יין לבן, ותיבול Cajun.
מרכיבים שתצטרך
תיבול Cajunתיבול Cajun
יין לבןיין לבן
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים עוף בקערה, ואת המעיל עם התערובת. מכסים ומקררים לפחות 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים את הגריל לחום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
שמן קלות באח הגריל. להשליך מרינדה, ומניחים עוף על הגריל. מבשלים 6 עד 8 דקות בכל צד, עד מיצים לרוץ ברור.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות דון אולגאריו אלברינו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
Don Olegario Albarino
Don Olegario Albarino
דון אולגריו אלבריניו הוא ביטוי מובהק של מגוון אלגנטי, ארומטי זה, מראה הדרים בהירים, אשכוליות ופירות לבנים טעמים וניחוחות עם הערות פרחוניות מפתה מודגש על ידי חומציות טרי, תוססת. הסיום ארוך ומלא חיים, ומסתיים בנימה חדה של קליפת לימון.