קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

עוף צלוי עם רוטב אניס כוכב, גזר ג'ינג'ר ואפונה הצמד

עוף צלוי עם רוטב אניס כוכב, גזר ג'ינג'ר ואפונה הצמד
עוף צלוי עם רוטב אניס כוכב, גזר ג'ינג'ר ואפונה הצמד עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 40 גרם חלבון 32 גרם של שומן, וסך הכל 573 קלוריות. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות אם יש לך מלח, שום, דבש, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב חומץ יין אורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ספל קטיפה אדומה כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו עוף צלוי עם רוטב אניס כוכב, גזר ג'ינג'ר ואפונה הצמד, כוכב אניס ועוף צלוי ג'ינג'ר, ו גזר קלוי ואפונה הצמד (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור העוף: מחממים התנור ל 400 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
2
לנקות את העוף ומפזרים את הציפור כולה, מבפנים ומבחוץ, עם מלח ופלפל. דחוף את הציפור עם תפוזים, שום, בצל, סלרי, רוזמרין ותימין.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים את העוף על מדף במחבת צלייה ואופים במשך 20 דקות. אם העוף בראונינג מהר מדי, להפוך את התנור עד 375 מעלות F ומבשלים עד הטמפרטורה הפנימית של העוף הוא 165 מעלות, על 1 שעה 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר את העוף מהתנור, אוהל עם נייר כסף ולתת לנוח 30 דקות. בעוד העוף מתבשל, לעבוד על הקישוטים.
מרכיבים שתצטרך
5
עבור אפונה שלג וגזר: למלא סיר גדול עם מים, מתבלים במלח ומביאים לרתיחה. הכן אמבט קרח על ידי הצבת קוביות קרח ומים בקערה. תניח בצד. לזרוק את האפונה הצמד לתוך המים הרותחים ומבשלים עד אל דנטה. הקפד לבדוק את האפונה כפי שהם מבשלים כדי למנוע מהם overcooking. השתמש בכפית מחוררת כדי להסיר את אפונה השלג מהמים ולצלול לאמבט הקרח.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר מן הקרח כאשר קריר ושמור עד השירות.
מרכיבים שתצטרך
7
שים את הגזר, זנגביל, 1 כפית מלח, 2 כפיות חמאה וסוכר חום במחבת לטחון ולהוסיף מים עד הגזר בקושי מכוסים. הגזר צריך להיות בשכבה אחת. שים על חום גבוה ומבשלים עד שכל המים כמעט התאדו. לכסות ולהניח בצד לשירות.
מרכיבים שתצטרך
1
מערבבים את המניה, רוטב סויה, זרעי אניס, דבש, חומץ, שמן שומשום ותימין ומפחיתים עד שהרוטב מכסה את גב כף.
מרכיבים שתצטרך
2
לאחר העוף נח, לגלף את הציפור על ידי הסרת הרגליים מן הירכיים לחתוך את השדיים לשניים.
מרכיבים שתצטרך
3
יוצקים כל מיצים שנאספו במחבת לתוך הרוטב ולהחזיק חם על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
4
כדי לסיים את האפונה הצמד, מחממים מחבת לטחון מעל חום בינוני ומוסיפים 1 כף חמאה. ברגע שזה מבעבע, להוסיף את השום ואת אפונה הצמד. מתבלים במלח ופלפל. כדי לסיים את הגזר, לחמם בעדינות על חום בינוני ולהוסיף את הנותרים 1 כף חמאה להרטיב.
מרכיבים שתצטרך
5
ברגע שהכל חם, מגישים חתיכת בשר לבן וכהה מעוטרת בגזר, הצמד אפונה וטפטף עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרע אניסזרע אניס4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה2(יכול להיות או להרחיק)חמאה, מחולקתחמאה, מחולקת4גזר, קלופים וחתוכים על הטיה 1/2 אינץ ' עבהגזר, קלופים וחתוכים על הטיה 1/2 אינץ ' עבה1מעקבסלרי, קצוץסלרי, קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר טרי מגורדג'ינג'ר טרי מגורד2sprigsרוזמרין טרירוזמרין טרי2sprigsחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)2(חוֹרֶף)שום מגורר טרישום מגורר טרי6ציפורןצרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1בצל, חצויבצל, חצוי1כתום, חצויכתום, חצוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין אורזחומץ יין אורז4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשלג או הצמד אפונהשלג או הצמד אפונה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות11 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות