קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות1
ציון בריאות56
מגזין

עוף צלוי עם רסק קארי

עוף צלוי עם רסק קארי
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים הודים,אז נסו עוף צלוי עם משחת קארי. מנה עיקרית זו כוללת 2092 קלוריות, 164 גרם חלבון, ו 149 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 50% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני דיאטה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו להדביק קארי עדין, שמן זית, עוף, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 84%, המנה הזו נהדרת. נסו עוף צלוי עם רסק קארי, עוף צלוי עם רוזמרין שום להדביק, ו עוף צלוי עם רוזמרין שום להדביק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב בקערה קטנה משחת קארי ושמן זית. שוטפים את העוף ומייבשים במגבות נייר. הפרד בעדינות את העור מהבשר מעל חזה העוף ורגליו. משפשפים את חלל העוף בתערובת משחת קארי ומשפשפים עוד תערובת קארי מתחת לעור.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארימשחת קארי
שמן זיתשמן זית
בשרבשר
אבקת קאריאבקת קארי
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
קערהקערה
3
מניחים רבעי בצל בחלל העוף. משפשפים את הדבק שנותר על כל העוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
בצלבצל
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
4
מניחים עוף על מתלה שנקבע בתוך תבנית צלייה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
5
צולים בתנור שחומם מראש עד שהעור משחים, המיצים מתבהרים, ומדחום בשר הנקרא מיידית מוכנס לירך עוף, לא נוגע בעצם, קורא לפחות 160 מעלות פרנהייט (70 מעלות צלזיוס), בערך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
ירכיים עוףירכיים עוף
עצםעצם
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי באסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. יין אחד שתוכלו לנסות הוא טאניאן ווינסנט קארמה טרה ברולה שנין בלאן. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
טניה ווינסנט קארמה טרה ברולה שנין בלאן
טניה ווינסנט קארמה טרה ברולה שנין בלאן
# 65 יין הצופה העליון 100 של 2019קהל נעים צ ' נין בלאן לכל אירוע, זה בקבוק שופע מספק הערות של יערה והדרים אשר מאוזנים על ידי חומציות בהירה, חלקה.