קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות22
מגזין

עוף, שרימפס ואנדויל גאמבו

עוף, שרימפס ואנדויל גאמבו
צריך מנה עיקרית ללא חלב? עוף, שרימפס ואנדויל גאמבו יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 659 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 43 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך נקניק אנדויל, רסק עגבניות, פלפל קאיין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. לא הרבה אנשים באמת אהבו צלחת קריאולית זה. עם כפית ציון 61% המנה הזו מוצקה. נסו שרימפס, עוף, ואנדויל גאמבו, שרימפס אנדויל גאמבו, ו שרימפס במיה עם נקניק אנדויל (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול, כבד, חום 1 כף של שמן צמחי.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את קליפות השרימפס השמורות וכנפי העוף, מתבלים במלח ופלפל ומבשלים בחום גבוה בינוני, ערבוב מדי פעם, עד שכנפי העוף מושחמות, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים 1 כף של רסק עגבניות ומבשלים, ערבוב, עד מבריק, על 2 דקות. לאט לאט לשפוך את המניה, ערבוב עם כף עץ לשחרר כל חתיכות השחמה על החלק התחתון של הסיר.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את עלי המפרץ ומביאים לרתיחה. לרפרף את פני השטח של המניה, להפחית את החום נמוך ומבשלים במשך 1 1/2 שעות, ברפרוף מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיף את רגלי העוף למניה ומבשלים עד שהם מבושלים דרך, כ 40 דקות. מסננים את המניה לקערה חסינת חום ומעבירים את רגלי העוף לצלחת גדולה. כאשר הרגליים קרירות מספיק כדי לטפל, להסיר את הבשר ולהשליך את העור והעצמות. לקרוע את הבשר לחתיכות 2 אינץ ' ולהניח בצד. לרפרף את השומן מפני השטח של המניה ושומר את המניה.
מרכיבים שתצטרך
6
בתבשיל ברזל יצוק אמייל גדול, מערבבים את 2/3 כוס הנותרים של שמן צמחי עם הקמח עד חלקה. מבשלים את השמן והקמח על חום נמוך בינוני, ערבוב כל הזמן, עד roux חום עמוק נוצר, על 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיף את השום, בצל ירוק לבן, סלרי, בצל ונקניק אנטוי קצוץ דק. מבשלים על אש נמוכה, ערבוב מדי פעם, עד שהירקות מתרככים, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את הקורנית, קאיין, 1 כפית מלח ו 1/4 כפית פלפל ומבשלים, ערבוב, במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את כף 1 הנותרים של רסק עגבניות ומבשלים, ערבוב, במשך 1 דקה. בהדרגה להקציף במלאי שמורות. מבשלים על אש נמוכה במשך 1 שעה, ברפרוף מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיף את במיה ומבשלים עד רק מכרז, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
11
הוסף את העוף הגרוס שמורות ואת סיבובים andouille ומבשל במשך 10 דקות. מתבלים את הבמיה במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
12
מוסיפים את השרימפס ומבשלים במשך 1 דקה. כבה את החימום ותן למרק הבמיה לעמוד לכמה דקות. מערבבים את אבקת fil וירקות בצל ירוק ומגישים חם.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק אנדויל מעושן, חצי קצוץ דק, חצי פרוס לתוך 1/4 סיבובים אינץנקניק אנדויל מעושן, חצי קצוץ דק, חצי פרוס לתוך 1/4 סיבובים אינץ33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם4צלעות בינוניותצלעות סלרי בינוניות, חתוכות לקוביות 1/2 אינץצלעות סלרי בינוניות, חתוכות לקוביות 1/2 אינץ907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים2(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש3(חוֹרֶף)אבקת filé (ראה הערה)אבקת filé (ראה הערה)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה8largesשיני שום, קצוץ דקשיני שום, קצוץ דק21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרפלפלים ירוקים, לחתוך לקוביות 1/2 אינץפלפלים ירוקים, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ4בצל צהוב בינוני, קצוץציר עוף או מרק דל נתרןציר עוף או מרק דל נתרן454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)במיה, גבעולים גזוז, לחתוך לתוך סיבובים 1/2 אינץבמיה, גבעולים גזוז, לחתוך לתוך סיבובים 1/2 אינץ2largesבצל ספרדי, קצוץ גסבצל ספרדי, קצוץ גס12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי6largesבצל ירוק, לבן וירוק חלקים דק פרוס בנפרדבצל ירוק, לבן וירוק חלקים דק פרוס בנפרד907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, פגז ו deveined, פגזים שמורותשרימפס, פגז ו deveined, פגזים שמורות2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות6רגלי תרנגולת שלמותרגלי תרנגולת שלמות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Chehalem 3 יין פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.