קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות4
מגזין

פאדג' חמאת בוטנים טבעוני

פאדג' חמאת בוטנים טבעוני
זקוק לקינוח ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני ? פאדג' חמאת בוטנים טבעוני יכול להיות מתכון מצוין לנסות. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -7 גרם חלבון , 12 גרם שומן , ובסך הכל 757 קלוריות . תמורת 87 סנט למנה , מתכון זה מכסה 10% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-3 מנות. אם יש לכם מלח, חלב סויה, תמצית וניל, וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 8 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 38% , וזה לא כל כך מצוין. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם פאדג' שוקולד חמאת בוטנים טבעוני , פאדג' חמאת בוטנים טבעוני בריא ופאדג ' חמאת בוטנים קל שוקולד (ללא סוכר מזוקק + טבעוני) .

הוראות

1
משמנים קלות תבנית אחת בגודל 9x5x2 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תריסר טורטיות תירס בגודל 5 אינץ', רצוי לבנות, או קליפות טאקו מוכנותתריסר טורטיות תירס בגודל 5 אינץ', רצוי לבנות, או קליפות טאקו מוכנות
2
בסיר של 2 ליטר על אש נמוכה מאוד, מערבבים יחד את הסוכר החום, המלח, חלב הסויה, סירופ התירס, חמאת הבוטנים והוניל. מבשלים עד שהסוכר החם והחום נמס.
מרכיבים שתצטרך
3/4 כוס תוספת מוקצפת, מחולקת3/4 כוס תוספת מוקצפת, מחולקת
אגוזי פקאן קצוצים גס או אגוזי מלך קצוציםאגוזי פקאן קצוצים גס או אגוזי מלך קצוצים
עטיפת פלסטיק - אחת בגודל 15 X Es וריבוע אחד בגודל 6 אינץ'עטיפת פלסטיק - אחת בגודל 15 X Es וריבוע אחד בגודל 6 אינץ'
סוימילקסוימילק
בננה (בשלה), מעוכהבננה (בשלה), מעוכה
משמשים (מיובשים), קצוציםמשמשים (מיובשים), קצוצים
ציוד שתשתמש בו
מי פסטה שמוריםמי פסטה שמורים
3
יוצקים במהירות לתבנית ומקררים.
ציוד שתשתמש בו
תריסר טורטיות תירס בגודל 5 אינץ', רצוי לבנות, או קליפות טאקו מוכנותתריסר טורטיות תירס בגודל 5 אינץ', רצוי לבנות, או קליפות טאקו מוכנות
4
חותכים לריבועים ומאחסנים בכלי חצי אטום במקרר.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי לפאדג'. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את NV Solera Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.