קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות3
ציון בריאות2
מגזין

פאהיטה מרינדה III

פאהיטה מרינדה III
פאהיטה מרינדה III נטול גלוטן,, 30 כולו, וטבעוני ומספק כ 3 מנות. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 119 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המרינדה הזאת. . גשו לסופר וקנו מיץ לימון, טימין, אורגנו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. וזה לא כל כך מרהיב. מתכונים דומים: מרינדה פהיטה, מרינדה פהיטה אני, ו מרינדה בקר פהיטה.

הוראות

1
בקערה בינונית, מערבבים יחד שמן צמחי, מיץ לימון, בצל ירוק, רוזמרין, טימין, אורגנו ושום.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
בצל ירוקבצל ירוק
מיץ לימוןמיץ לימון
רוזמריןרוזמרין
אורגנואורגנו
שוםשום
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים בשר בקר או עוף במרינדה. לכסות ולשרות במקרר כ 24 שעות לפני צלייה לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
בקרבקר

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא WindRacer נהר רוסי פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.