קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג ההודיה
מגזין

פאי פקאן אננס

פאי פקאן אננס
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם חושקים באוכל דרומי. נסו להכין פאי פקאן אננס בבית. מתכון זה מכין 8 מנות עם 363 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 19 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה עובד היטב כמו קינוח זול מאוד עבור חג ההודיה. אם יש לכם קליפת מאפה לא אפויה, חלב, סוכר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 10 דקות. עם כפית ציון 18%, המנה הזו לא כל כך מדהימה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון פאי פקאן קל לחג ההודיה: פאי פקאן פטל ללא גלוטן, עוגות פאי פקאן בורבון שוקולד עם ציפוי פקאן חמאה, ו עוגות פאי פקאן בורבון שוקולד עם ציפוי פקאן חמאה.

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים את גבינת השמנת, 1/2 כוס סוכר ומלח לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים ביצים, אחת אחת, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה. מקציפים חלב ווניל; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
ביצהביצה
חלבחלב
3
בסיר קטן שלבו עמילן תירס ושאר הסוכר. מערבבים פנימה אננס; מביאים לרתיחה תוך ערבוב מתמיד. מרתיחים במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
אננסאננס
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
יוצקים לקליפת מאפה; כף תערובת גבינת שמנת מעל.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
קונכיות מאפהקונכיות מאפה
5
מפזרים אגוזי פקאן.
מרכיבים שתצטרך
פקאניםפקאנים
6
אופים בחום של 400 לום למשך 10 דקות. מנמיכים את האש ל-325 קוס; אופים 45-50 דקות יותר או עד שהמרכז מוגדר. מצננים לחלוטין; מצננים לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: מדיירה, פורט Tawny, Pedro Ximenez

מדיירה, טוני פורט ופדרו שימפנסנז הם הבחירות המובילות שלי לפאי פקאן. פאי פקאן מתוק ואגוזי ראוי ליין שיתאים-ליינות הקינוח האלה יש את המתיקות הנכונה ואת התווים האגוזיים. הרדדה דו אספוראו ורדלו עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
הרדדה דו אספוראו ורדלו
הרדדה דו אספוראו ורדלו
לוורדלו 2014 יש ניחוחות ירוקים, עשביים ותווים טרופיים עם רמזים של ליים ואשכולית. על החיך יין זה הוא טרי ואלגנטי, עם פירות אינטנסיבי הערות מינרליים המוביל לסיים ארוך ומתמשך.