קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות100
מגזין

פהיטות הסלמון של לארי

פהיטות הסלמון של לארי
הפהיטות סלמון של לארי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 524 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-3 מנות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו כמון טחון, טורטיות קמח ללא שומן, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. וזה נהדר. מתכונים דומים: כדור גבינת הסלמון של לארי, פהיטות סלמון, ו פהיטות סלמון עם סלסה מנגו.

הוראות

1
בקערה, לשלב סלמון, בצל, מיץ לימון, כמון, זנגביל, רוטב חם, פתיתי צ ' ילי; לערבב היטב. כיסוי; צמרמורת 10 דקות. בינתיים, לגרוס חסה וליבה וקוצצים עגבניות; לכסות ולקרר בנפרד עד זמן ריצה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מיץ לימוןמיץ לימון
רוטב חריףרוטב חריף
עגבנייהעגבנייה
חסהחסה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
סלמוןסלמון
כמוןכמון
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים מחבת nonstick 12 אינץ ' על חום בינוני גבוה. כאשר חם, להוסיף תערובת סלמון. לבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד דגים הוא רק אטום אבל עדיין רטוב למראה במרכז, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מגישים באופן מיידי. כדי לאכול, לעטוף תערובת סלמון טורטיות; להוסיף חסה, עגבניות, שמנת חמוצה לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עוטףעוטף
עגבנייהעגבנייה
חסהחסה
סלמוןסלמון

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה Trentadue La Storia. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 25 דולר.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.