קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

פודינג עוגיות שיבולת שועל ללא אפייה

פודינג עוגיות שיבולת שועל ללא אפייה
פודינג עוגיות שיבולת שועל ללא אפייה עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים לקינוח שלך. מנה אחת מכילה 193 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 24. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם סוכר, תערובת פודינג חמאה, חלב אידוי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך יוצא מן הכלל ציון כף של 14%. מתכונים דומים: קרמל תפוח שיבולת שועל פודינג אופים, לא לאפות עוגיות שיבולת שועל, ו עוגיות שיבולת שועל עם תערובת פודינג מיידית.

הוראות

1
בקערה הניתנת למיקרוגל של 3 ליטר, שלבו את הסוכר, החמאה והחלב המאודה. מבשלים בעוצמה גבוהה במשך 2 עד 5 דקות, תוך ערבוב מדי פעם עד שהתערובת מגיעה לרתיחה מהירה. אפשר לתערובת להרתיח ללא הפרעה במשך 20 עד 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
חלב מתאדהחלב מתאדה
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מסירים מהאש ומערבבים פנימה את הפודינג המיידי ושיבולת השועל. כף על דפי עוגיות מרופדים בנייר שעווה. אפשר לשבת לפחות 15 דקות או עד ליציבות.
מרכיבים שתצטרך
תערובת פודינגתערובת פודינג
שיבולת שועלשיבולת שועל
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות שיבולת שועל עובדות ממש טוב עם שמנת שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. שלוס יוהנסברג גלבלאק ריזלינג עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
ארמון יוהנסברג גלבלק ריזלינג
ארמון יוהנסברג גלבלק ריזלינג
צהוב לימון מבריק. האף צעיר עם פרחים לבנים, קליפת לימון טחונה ואגסים. החיך יציב ורענן, מאוזן היטב עם חומציות פריכה. מורכב, מאוזן ומעודן במיוחד.משתלב היטב עם סלטים ועוף צלוי.