קושיקל
מוכן ב3 דק.
מנות1
ציון בריאות23
מגזין

פחמימות נמוכות, דל שומן, גבינה מתוקה וסופלה אישית ביצה

פחמימות נמוכות, דל שומן, גבינה מתוקה וסופלה אישית ביצה
פחמימות נמוכות, שומן נמוך, גבינה מתוקה ביצה הפרט סופלה נטול גלוטן,, מזון ידידותי, צמחוני מנה עיקרית. והוא יספק כ 1 מנות. מנה זו מכילה כ 17 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 207 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו קינמון, תחליף סוכר splenda, חיקוי וניל, וכמה דברים אחרים כדי להפוך אותו היום. כדי להשתמש ב הקינמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאדג'קינמון כקינוח. נסו בייגל פחמימות נמוך-בצק ראש שמן קמח קוקוס, ביצים מהיר Snickerdoodle קרפים (פחמימות נמוכות), ו סלט ביצים קל פחמימות ויום אחד בחזרה על Keto (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Chateau פלר האוט Gaussens בורדו Superieur. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Chateau Fleur Haut Gaussens בורדו Superieur
Chateau Fleur Haut Gaussens בורדו Superieur
חלוק אודם עמוק, ניחוחות עזים של פירות יער שחורים, טוסט, תבלינים ווניל. טרי ופירותי בפה עם טאנינים קטיפתי וגימור נחמד.תערובת: 85% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% מלבק, 5% פטי ורדו